søndag 16. mars 2008

Smykker, gaver og litt søm

Så er vi her igjen. Søndags ettermiddag og jeg kan bare ikke fatte hva som har skjedd med helgen. Jeg vinner ikke å henge med. Men noe har jeg fått gjort...bakt to store former med Foccatia , en porsjon Chiabatta og så lagde jeg ferdig tre smykker. Så det er kanskje ikke rart at helgen har fløyet sin vei.





Ja...den bretten midt på duken irriterer meg også...;)

Så kom min Hemmelig venn pakke. Den var fylt til randen av påskesaker.


Så har jeg sydd to hjerter og en liten gave pose. Jeg er umåtelig stolt av meg selv.
En påskedekorasjon av det enkle slaget ble det også. Se hvor fin eggene ble Mona..:))

Så må jeg takke dere alle for mange koselige kommentarer. Jeg lar meg stadig imponere over alle som tar seg tid til dette. Tusen takk til hver og en. Mange påskeklemmer til dere alle sammen. Jeg og bloggen min tar IKKE påskeferie ennå..:))

22 kommentarer:

Elisabeth MD sa...

God påske! :)

Irene sa...

Flotte smykker! Ønsker deg og dine en god påske!

Ingrid sa...

Hei! Ville bare stikke innom for å ønske deg god påske! :)

Marie sa...

Så mykje fint det er her da...
Smykkene er nydelege alle tre, men blikket festa seg spesielt med det blå da(som det alltid gjer,hehe)
Gavepose og hjarte er også fine ting. I tillegg har du laga påskepynt! Ikkje rart helga var over på eit blunk.

Klem :)

Anonym sa...

Nydelige smykker!

Riktig god påske. :)

elin1976 sa...

Flotte bilder....å smykkene dine er fantastiske. Drit i bretten på duken...vi har alle bretter:O)
Påskedekorasjon og hemmelig venn gave. Perfekt. Å spesielt hemmelig venn gave. Vi har holder også på med vår gaven i gave alongen interiør. Gleder meg veldig til at min hemmelig venn får gaven sin. Denne gangen har de gitt meg en skikkelig vanskelig. he he Ha en fin mandag:O)

FO - 2 sa...

Flotte smykker og nydelige hjerter og pose. Påskedekorasjonen din er sjarmerende også. Kjempefine egg fra Mona! :)
Du må iallefall ha kost deg skikkelig i helga.
Kos deg videre og ha ei fin fin uke. :)

Anne sa...

Nydelige smykker du lager da. Enn å være så kreativ med sine hender du...
Ikke vanskelig å se at helgen din har løpt raskt avsted nei :-)

Og brett, skitt, synes duken din så helt nydelig ut jeg.

Fin mandag til deg.

Tove sa...

Å såå masse flott du har laget. Elsket fargene i smykkene du har laget og hjertene og posen var jo utrolig nydelige:) Ser og høres da ut til at du har hatt en veldig produktiv helg!

klem

roterommet sa...

Så mye flott du har laget.

Elaine sa...

Vad mycket kul du har sysslat med i helgen, gjort fina smycket, bakat bröd, sytt och lagat påskdekoration.Själv är jag gräsänkar och har inte fått gjort någonting nyttigt. Har sett på tv, läst och varit riktigt slapp. Men det är lov i bland......
Ha det så fint!
Klem!

Tove sa...

Hei igjen
Jo, de feirer vel påske..butikkene er iallfall fulle av påskepynt. Og bare bittesmå egg!! Men de har ingen fridager i forbindelse med påsken iallefall.

Siri sa...

Så fin påskepynt! Utrolig kreativt og lekkert.
God påske!

Zizzi Molde sa...

Skjønner godt at helgen har flydd avsted, jeg, gjør de ikke alltid det? Uansett har du virkelig vært kreativ, og jeg festet med spesielt med de hjertene, og dekorasjonen. Vakkert!
Godt å høre at ikke du heller skal ta påskeferie ennå, for det skal ikke jeg heller.

Klem fra meg

Grip dagen sa...

Det var da svært til jobbing med deg! Himla mye du har rukket å lage i helga!
Så flink du er, Randi!

Vil bare få ønske deg ei deiiiiilig påske!

Mange hilsner Marit

Garden Angel sa...

Hei Randi!
Først må jeg bare takke for kjempekoselig kommentar hos meg:)
Ikke rart helgen din har gått fort nei..Så mye fint som du har laget!
Lekker dekorasjon, søte hjerter og gavepose og flotte smykker!!!

Får håpe våren snart kommer til deg også! Det er faktisk meldt snø her også til helgen. Men jeg håper det IKKE stemmer!!!
Ha en fortsatt fin uke:)
God klem fra meg(",)

Inger sa...

Så nydelige smykker du har laget! Og fine hjerter og pose. Selv om dagene flyr av gårde, ser det jo ut som du får fylt de med masse kos da. Ønsker deg og dine en super fin påske. Håper været fortsetter å være like bra som det er nå.

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Fine smykker og hjerter du har laget,og nydelig bukett.
GOD PÅSKE til deg !!!

Maria sa...

Oj, här pysslas det för fullt!! Fina saker!

Hulda sa...

Så fine smykker du lager, og flotte motiv på det du har sydd. God Påske!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Så flotte smykker, her var masse fint å se på!! Ønsker deg og dine en God påske med masse sol.
Klem

Anonym sa...

Utrolig skjønne smykker!!! Ser for meg de med en lekker, enkel sommerkjole til :) Herlig!!!

GOD PÅSKE :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails