mandag 19. mars 2012

Den store dagen…..

 

Bryllup er dagen da DU er i sentrum, da skal BRUDEN skinne som ett vakkert smykke og da skal DU føle DEG som en PRINSESSE.

Jeg elsker å fotografere, spesilet mennesker og små detaljer.

DSC 0372

 

jeg fotograferer det tradisjonelle med også det utradisjonelle, små øyeblikk....

DSC 0254

DSC 0259

 

som når mamma eeeeendelig kommmer...og lille jenta som syns alt er litt skummelt ....kaster seg rundt halsen på mamman sin...da er jeg der...

Untitled 1

DSC 0122

DSC 0006

 

Så skal du gifte deg i år, og har lyst på en litt annderledes fotografering....der jeg tar vare på øyeblikkene...ta kontakt da vel. Jeg holder til i Trøndelag og tar oppdrag i nord og sørdeler av fylket.

joda, jeg tar tradisjonelle bilder også......som til takkekort...men de kan faktisk gjøres litt utradisjonelle også....jeg har ideene, så det er opp til dere hva dere vil ha.

Ha en strålende mandag der ute.

Randi

 

 

 

17 kommentarer:

h.espe sa...

Wow, for noen fantastiske bilder Randi!! Dette er du virkelig proff på, så oppdragene bør så absolutt komme som perler på en snor!!!

Håper ellers livet er fint i Trøndelag. Er dessverre ikke så alt for aktiv på besøksrundene mine om dagen, men jeg er her, og farter sporadisk rundt :)

Ha en flotters ettermiddag!

Klem fra Hildegunn

Turid sa...

Kjempe fine bilder - æ liker åsså de utradisjonelle motivene ...men æ tar å bilder der både hode å fotan til samme person er på samme bilde,,,,, Lykke til me fotograferinga - du får sikkert mange spennende oppdrag!

Fargeheimen sa...

Fantastisk flotte bilete. :)

Ha ei fin veke. :)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Kjempeflott! Nå er jeg ferdiggiftet for lenge siden og bor langt unna, men det å ha med seg noen med kamera som har sans for detaljer, det er gull verd i et bryllup. Jeg har også sneket meg rundt og vært "usynelig" i bryllup, konfirmasjoner og jubileer. Det er gøy :D

Håper det renner på med oppdrag.

ide-puffen sa...

Elsker utradisjonelle bilder. Herlig kombinasjon til en hver smak er bra. Og du kan virkelig ta bilder!!

Ja skapet kan du jo male både hvitt og grått. Hva med hvitt og en fin tapet med gråtoner på bakveggen?

Skal jeg male bordet igjen....sånn om en stund når jeg er lei sjøgrønn blir det nok grått understell he he.

Hei hopp
Randi

liven sa...

Kjempeflotte bilder randi....du er så god !!

ha en fin helg :)

VillaVårfrubakken sa...

Flotte bilder...ha en fin uke.

amo sin blogg sa...

Aldeles nydelege bilder !

klem Anne-Mari

Spirea sa...

Nydelige bilder du tar! jeg elsker sånne bilder fulle av stemning og detaljer, som du tydelig har øye for :) Takk for at du deler - dette var en flott blogg jeg havnet innom. Klem til deg :)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Kjempefine bilder, Randi :) Til helga skal eg fotografere eit bryllup.Blir spennende! :) Ønsker deg lekre dagar, med mykje fint vær :) Godklem

Bloggdemokraten sa...

Hei

Legg inn innleggene dine i bloggavisen www.news2post.no så kan andre stemme på innlegget ditt , og du får flere lesere .

Vi sees :)

Gunsside sa...

Det var nydelige bilder, fra en stor og "vakker dag"
Flotte bilder av detaljer å ta vare på ;)

Unknown sa...

Herlige bilder, Randi!

Du spurte meg om tavlepipa mi, den er ganske enkelt malt med tavlemaling;)

Håper du har det fint!!
KLEM

Hulda sa...

Tusen takk for kommentar om lysthuset. :) Vi er fornøyde. ;) Jeg kommer med et nytt innlegg derfra i dag. :)

MissMette sa...

Nydelige bilder, Randi ღ
Du er bare kjempeflink &
til stor inspirasjon....
Ønsker deg en fin, fin
kveld videre og helg ღ
Klem fra Mette

CrownQQ Official sa...

CrownQQ Agen DominoQQ BandarQ dan Domino99 Online Terbesar

Yuk Buruan ikutan bermain di website CrownQQ
Sekarang CROWNQQ Memiliki Game terbaru Dan Ternama loh...

9 permainan :
=> Poker
=> Bandar Poker
=> Domino99
=> BandarQ
=> AduQ
=> Sakong
=> Capsa Susun
=> Bandar 66
=> Perang Baccarat (NEW GAME)

=> Bonus Refferal 20%
=> Bonus Turn Over 0,5%
=> Minimal Depo 20.000
=> Minimal WD 20.000
=> 100% Member Asli
=> Pelayanan DP & WD 24 jam
=> Livechat Kami 24 Jam Online
=> Bisa Dimainkan Di Hp Android
=> Di Layani Dengan 5 Bank Terbaik
=> 1 User ID 9 Permainan Menarik

Ayo gabung sekarang juga hanya dengan
mengklick Agen BandarQ

Link Resmi CrownQQ:
- idcrownqq.com
- idcrownqq.net
- idcrownqq.info

Info Lebih lanjut Kunjungi :
Website : CrownQQ
Daftar CrownQQ : Poker Online
Info CrownQQ : Kontakk
Linktree : Agen Poker Online

WHATSAPP : +855882357563
Line : CS CROWNQQ
Facebook : CrownQQ Official
Kemenangan CrownQQ : Agen BandarQ

Unknown sa...

I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharing.
ភ្នាល់កីឡាប្រដាល់

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails