fredag 3. oktober 2008

Perler i ett hjerte

Da jeg var på Black Design, så jeg noen nydelige hjerter med perler på. De fikk jeg veldig lyst til og prøve å lage selv. Ett lite hjerte koste 150 kr, så jeg fant ut jeg kunne bruke pengene til noe annet i stede.Men for å få til dette hjerte så måtte jeg på Nille, der hadde de ringer med perler på for å ha rundt kubbelys.

Sånn ser ringen ut og sånn ser det ut når jeg løsner ståltråden med  perlene.Litt småtjon, men det er noen jeg liker å holde på med.

ring ring2

ring3

Jeg ville prøve ett i duse farger ...og sjekk det møkkete vinduet--*grøsss* ....men til mitt lille forsvar så er det eldgammle dobble vindu...umulig og skru opp...så se nå bort fra dem...hihihihi

Perlene snurret jeg rundt ett hjerte jeg hadde laget for lenge siden. Egentlig skal de henge i en blonderemse og til jul kunne en ta rødt julebånd og pynte de med...JUhuuuu

 hjrteperler2

hjrteperler

I skinnet fra stearinlyset skinner de så vakkert.

hjrtering lysihjertering

DSC_0732 

Og i kveld skal jeg lage noen mindre med hvite og grå perler på, det hadde de mange av og de var nyyydelige. Men jeg mååå skaffe meg noen blonder...for det var prikken over i`en.

Ryggen er vondere enn noen sinne, men min svigerinne mente det var pga...avføringsmiddlet...jaja...skal ikke gå i dybden på det..hehehehe..men gud så dårlig jeg ble...og så i bilen på vei til sykehuset..jeg har ALDRI noensinne vært såå glad for å se en bensinstasjon. Røntgenbildene er i posten på vei til min fast lege....for Inderøy komune har IKKE råd til å koble seg opp mot nett...så da tar vi det på tungvintmåten. Og er jeg riktig heldig så har legen min ferie neste uke..hihihi

Pytt, pytt...jeg klarer såvidt og jobbe ennå..så da får vi ta det som kommer.

DSC_0724

 

 Tusen millioner takk for alle kommentarer dere legger igjen!!  ett av mine mål er og alltid kommentere tilbake til dere alle som er innom. For jeg vet hvor koselig det er med en liten kommentar. Og den dagen jeg ikke klarer å komme på besøk til dere som er innom...det er dagen jeg slutter å blogge....hihihihi

Jeg skal KOSEMOSE meg i helgen(ble ingen hyttetur , pga av ryggen)

Vin og Gyros står på menyen...er veldig spent på hvordan det blir.

Lys blir tent og vi skal nyte kvelden...helt til vi slokner i hver vår stol..hahaha

Kos dere masse i helgen. Jeg kommer innom dere alle sammen, det gleder jeg meg sånn til! Får så utrolig masse innspirasjon av dere, og det er alltid en glede å besøke dere der ute i blogglandia.

 KLEM

 

26 kommentarer:

Anita sa...

Såååå utrolig fint!! Må en tur til nærmeste NIlle en dag jeg! Har det desverre ikke i byen her, men.... Regner med at de perle ringene er mye billigere der enn i andre butikker?? Har du laget grunn stammen av en kleshenger eller? Mange spm på en fredag, men dette vil jeg også få til:o) God helg! Klem!

Hulda sa...

Så flott hjerte ble. En smart idè er det virkelig også. Nydelig med den store kulen der også. Syns lysbrettet ditt lengre ned her var så fint. Flotte lykter du har.

anneskreative sa...

Hei!
Så lekkert det ble.
Hjeret ditt ble jo kjempefint,,,,
Så lykke til med nye prosjekter.
God helg
Anne

h.espe sa...

Åh, Randi - nyyyydelig!! Hjertet ble jo bare sååå flott!! Jeg har også jobbet med et hjerte, og det vil du få se på bloggen min litt senere i kveld....

Æsj, vond rygg hørtes ikke bra ut! Krysser fingrene for at du snart er bra - god bedring til deg!

Nå er det fredagskveld og helg - kooos deg masse!!! (det skal iallfall jeg gjøre :O) )

Klemmer fra Hildegunn

GundaM sa...

Så søtt ;0)Og artig at en kan lage det selv og!

Du må da ta det med ro om ryggen er så dårlig, ta deg noen dager fri fra jobben...?

Vakre bilder nedover ehr og, har ikke vært på nett et par dager og da går en glipp av så mye her inne.

Klem fra meg

Anonym sa...

Så fint det ble, og så er det mye kjekkere med noe man har laget selv enn ferdigkjøpt fra butikken. Koselig å holde på med slikt, spesielt når det blir akkurat som man vil!

Håper helgen blir god til tross for ryggen, planene høres i alle fall lovende ut! *klem*

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Å heia for Nille... masse flott der som kan forandres - det viser du jo... Knallfine biler med masse stemning...

Ha en koselig helg...

Anonym sa...

det er så koselig å være på besøk hos deg. liker alle lysene du tenner og bildene du tar er så flotte. veldig bra kamera eller? utrolig levende bilder i alle fall.

ønsker deg ei flott helg, selv om ryggen streiker, ta deg en cognac i kaffen, ja i kaffen og ikke vedsiden av, så føler du deg bedre ;o)

liven sa...

Så fint hjertet ditt ble da!!
Kjempeskjønt!!
Ønsker deg god bedring og en fin helg:o)

Anne sa...

Vakkert Randi!! Nydlelig som det skinner i flamen :-)

Thusnelda sa...

Hei! SÅÅÅ FINK !! Håper du blir bra i ryggen. Det er godt du har bloggen !

Synnøve sa...

Noe så fint. Gjett om jeg skal herme etter deg da!! Uff, du plages med ryggen? det er ikke noe godt det vet jeg alt om. Har hatt prolaps to ganger. Opperert 1 gang. Håper ryggen din retter snart. Ha en fin helg

HildeS/Frøken Fryd sa...

Åååå, så det var eit hjarta du laga:)
Så utruleg nydeleg det vart.
Kjempeflott Randi.
Nydelege og stemningsfulle bilete du viser:)
Ha ei fine helg.
Klem H.

Pernille sa...

Hallo i natten:)

Jeg må få si at dine hjerter er da mye penere enn hva Black Design har. Så flink og kreativ du er! Blir litt misunnelig på dere som er så flink. Jeg har ikke tålmodighet til slikt. Vil gjerne ha, men ender alltid opp med å kjøpe. Hi hi.

Ha ei koselig helg:)

Pernille sa...

Hei igjen:)

Bare innom igjen da jeg glemte å si God Bedring!

Mitt hvite hus sa...

Dette ble kjempefint. Hjerte var nydelig og de kransene rundt lysene... helt nydelig.
Du må ta det med ro nå å passe på ryggen din min venn=) Uff ikke mente jeg å høres ut som en mor. =)

Kos deg så masse i helgen du også Klem Kerstin

Anonym sa...

Så nydelig det hjertet ditt ble, Randi! Har også plukket fra hverandre slik lyspynt fra Nille, brukte det som dekorasjon på adventstaken i fjor. Fint at det finnes billige ting vi kan demontere :) Ha en flott helg!

Heidi og Cathrine sa...

Åååå, så lekkert. Hjertet ble bare kjempeflott. Så flink du er :O) Og de herlige stemningsfulle bildene da. Me like !!

Håper du du snart blir bra i ryggen. Riktig god bedring og ha en fin, fin helg.

:-)

MiaMaria sa...

Så fint det blev med hjärtat....

och underbart vackra bilder!

Ha´det så bra!
MiaMaria

Garden Angel sa...

God kveld i stua...eller nesten god natt...hihi
Så nydelig det hjertet ble Randi!
Kreativ til tuuusen:)
Har en liten oppmerksomhet til deg på bloggen min(",)
Natti natt og fortsatt god helg!
Også må du bare bli bra i ryggen din snart!
Ikke godt å gå sånn..
God bedring!
Klem(",)

FO - 2 sa...

Fantastisk fint hjerte! :)))
Nydelig, rett og slett.

God bedring til deg.
Håper at du blir frisk - FORT!
Klem fra meg.

Anonym sa...

Noe så kjempesmart. Dessuten ble det helt nydelig. Lykke til med ryggen. Jeg vet hva det vil si å ha vond rygg så jeg håper den retter seg snart.

Unknown sa...

Det der var rett og slett kjempe-smart, også ble det så nydelig! Tipper på at en del blogge-damer adopterer den ideen!!
klem fra smøla.

Anonym sa...

Å så fint!!! Du er flink, dette var utrolig kreativt gjort :)

Ann-Cathrin sa...

Kjempefint!! Jeg var innom bloggen din og tittet lørdag, men kom aldri så langt at jeg fikk lagt igjen kommentar. Men måtte til Nille for å handle inn, og hermet etter deg med engang;) Så tusen takk for at du delte tipset med deg!!

Randi sa...

Det hjertet ble jo bare helt NYDELIG. Fikk virkelig lyst til å prøve jeg også;o)

God bedring!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails