søndag 5. oktober 2008

Franske stemninger i mitt hjem

Ja, jeg har faktisk fått litt franske stemninger i min stue...hihihi, og hvor mange bologger som har skrevet om den..det er utallige..men jeg fikk den ekstra billig og det må jeg bare fortelle om..hihi. Går det an å si at man elsker en bok? ja for det er ikke langt unna at jeg gjør det. Den har alt hva jeg trenger.....og jeg elsker den!!

DSC_0734 

Jeg brukte litt tid på å finne den rette butikken. Ja noen ganger lønner det seg og lete litt. Jeg bet.170 kroner for denne boken, for kjøper du den fra sverige så blir det mye billigere. Med frakt ble det 230..fra denne nettbutikken CUNTRYBYMAIL...løp og kjøp, sier jeg!!:-))

 

Nytt hjerte har det også blitt, i hvitt denne gangen. Og sånn er været her i dag...høljregn!!

DSC_0740  

 

Etter å ha snunst litt i den vakre juleboken så måtte jeg leke meg litt. Stativ måtte til og litt sølvpuss...tenk hva gjør man ikke for dere..hihihi

DSC_0762 

DSC_0776

Så må jeg få si noe med store ord.

TUSEN TAKK FOR ALLE KOMMENTARENE!!

Dere er så alt for snille...

22 kommentarer:

♥ H@rmoni ♥ sa...

Der har du skaffet deg årets julebok, ja! Den er allerede veldig populær på blogger rundt omkring og den får jo masse gratisreklame! Håper du koser deg- det ser ihvertfall veldig koselig ut hos deg med lys og ny hjertepynt. Jeg har kost meg mest inne i dag også, men fikke meg en liten tur mellom bygene og nå er bolledeigen satt på..
Fin søndag til deg! :O)
Klem fra Hilde

by Siv sa...

Så mye fint du lager og viser :)
Flotte bilder. Hmmm blir jo veldig nyskjerrig på denne boken, som etterhvert har blitt omtalt som julebibelen :)
Ha en super søndagskveld
*Siv*

GundaM sa...

Tuusen takk selv du for trivelige kommentarer inne hos meg ;0) Du har bestandig noen goòrd å komme med!

Den boka må jeg vel se å få tak i skjønner jeg;0)
Nydelige bilder, stilleben som alltid fra deg selv om regnet pisker mot ruta!

Ha ei flott uke der ute!

Fríða sa...

hej Randi! jeg er ikke så dygtig til at skrive kommentarer, ved jeg godt. men, jeg læser altid med. og sikke nogle smukke, dejlige billeder du poster hele tiden, og sikke et dejligt, smukt hjem du har.
kh.fra Island
Frida

Muffin sa...

Jeg har også vært på besøk hos deg, det var kjempekoselig i bloggen din og du er flink til å lage god stemning. Ønsker deg en god kreativ uke!

Som mine dager er sa...

Nydelig min venn. Helt nydelig!!! Blir det mere stemning nå kommer jeg på besøk. Det er en advarsel ;-)

Du takker oss for alle koselige kommentarer, men du er en ener selv til å legge igjen noen koselige ord. Jeg blir iallefall alltid glad av å lese kommentarene dine.

Jeg håper ryggen er bra og at du henger med i svingene. Det er likevel viktig å kunne slappe av og ta seg noen pusterom innimellom.

Klem fra Marit

h.espe sa...

Da er juleboken på plass hos deg også - er den ikke fantastisk fin? Koselige bilder du viser, med fransk stemning ;o)

Enda et flott hjerte du har laget, spørs om jeg ikke må prøve meg på et slikt jeg også... Selv har jeg også gått for enda mer hjerteproduksjon i dag. Har sydd noen hjerter i linstoff, men gjenstår litt "pynting"...

Ha en fortsatt fin kveld, og herlig kommende uke!

Klemmer fra Hildegunn :o)

Anonym sa...

Så fine bilder. Den boka har jeg lyst på. Men var det svensk tekst i boka? Men det gjør vel ingenting for det er vel bildene som gjør susen. jeg elsker og lage til jul. Ha ei fin uke og så for vi håpe på bedre vær.

Fjordheim sa...

Så nydelige hjerter du har laget.
De var kjempeflotte. Den boka er sikkert fin. Ofte lurt å lete litt for å få en litt bedre pris ja.
Ha ei flott uke :)

Magdalena sa...

herlig julestemning...
og takk til deg også, du er jo så hyggelig og søt!
klem og fiiin uke...

Mitt hvite hus sa...

Der har du fått deg boken også. Sant den er flott?? Den var helt nydelig. Helt nydelige bilder inne hos deg også. Du er så flink å lage stilleben.
Koser deg inne i ruskeværet.. ha en herlig fin uke =) Klem Kerstin

FO - 2 sa...

Snop for øynene og sansene dette. :)
Hjertet er nydelig!
God uke ønskes deg.
Klem.

Hulda sa...

Herlige bilder med boken i sentrum. :) Falt for det første jeg, syns det var så godt sammensatt. Jeg fikk boka billigere, betalte mye mindre i frakt. :)

liven sa...

Så fint hos deg!!!
Er nok blitt påvirket av all reklamen for boken jeg så den er kjøpt:o)
Men har ikke fått hentet den ennå!!

Ønsker deg en fin mandag og ny uke:o)

Monicas sa...

Så fint og koselig du har det..den boken fristet litt, kan man si.
Fine bilder og fin blogg..

Anne sa...

Du så koselige bilder du her tatt fra ditt hjem da..., skikkelig stemning der ja med tente lys og slumrepledd. Ser du har anskeffet deg litteratur, men RANDI!! jeg nekter begynne å tenke på jul ennå..., det er jo bare i begynelsen av okober jo. har sett at julemarsipan allerede har kommet i butikken, men synes vel det er alt for tidlig, de sliter jo ut denne jula før den kommer på en måte.

Dere må ha en topp tur til hytta, var nok snø der i helga, og ikke særlig til vær gitt. Men det er lov å håpe?? Det kan forøverig opplyses om at det er blitt pub oppå fjellet der nå da..., så det kan da vel være et alternativ om kjedsomheten tar helt over :-))

Anonym sa...

Du har det så koseligt:)Så masse fint du har laga :)Ha ei fine veka:)

Karna sa...

Herlighet for noen flotte bilder du tar...nydelig! Trenger ikke kjøpte boken vi nå, kan bare følge med i bloggen din...he,he...
Har ikke bestilt boken, er ikke helt i min gate, så jeg må bare bli litt mer kritisk på det jeg handler, har ikke plass rett og slett....

gleder meg til å se hva du tryller frem etter å hentet inspirasjon!

Marie sa...

Sjølv om det er lenge til jul her hos meg ennå må eg seie at bildene dine er heilt nydelege! Så fint du lagar til og pyntar rundt deg :)

Torunn sa...

Du tar de flotteset bilder jeg vet om! Jeg blir like overveldet hver eneste gang jeg er her inne!

Klem Torunn

GundaM sa...

Uuups, ikke si til din mann du kikker i bloggen min da ;)

Håper ryggen er bedre!

Unknown sa...

Du har tatt mange flotte bilder siden sist jeg tittet innom Randi!
Jeg syntes de bare blir bedre og bedre. :)
Ja dere får ta dere en tur til Lofoten igjen og forevige noen flotte motiver. Det er nok av dem der, selv for en interiørblogger ;-)
Hilsen er overbrakt.
Ha en fin uke hele gjengen der oppe.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails