torsdag 6. mars 2008

Litt av hvert.........

I går var vi i Trondheim. Tog er en avslappende måte og reise på, barn under 16 år gratis i følge med en bet. voksne det kan man like... Mp3 spiller og matpakke hører med

Vi hadde en koselig jente dag, alle jentene var samlet på Pizza huset...men grøss og gruuu for en dårlig pizza og elendig service . Nei dit kommer vi ikke tilbake. Bildet under er ikke fra i går....ble ingen bra bilder, så derfor dette som er fra Vinterferien.
Så har jeg fått min hemmelig venn gave. Nyyyydelig garn og Nescafe, strøpulver og sjokolade. Gleder meg til å prøve garnet...tusentusen takk min Hemmelige venn som ikke er så hemmelig lengre.::::))


Været i dag....storm...regn...snø....storm osv.....ikke utvær...men hva hjelper det når man har en hund som MÅ ut. Men det er ingenting som heter dårlig vær bare dårlig klær...:))
Så ble jeg slett ikke fornøyd med bildene av hyllen min(hastverk er og blir lastverk). Så her er noen nye fra dagslys og hele hyllen kan da beskues.
Under hyllen kan jeg tenke meg ett lite speil, spørs om det blir en tur på Bohus i morgen.




Til helgen er det meldt strååålende sol og varmt vår vær...jeg har jobb helg så det blir ikke tid til å nyte vår varmen så veldig mye.

Ha en fin ettermiddag og kveld ute i den store bloglandia verden.

7 kommentarer:

MiaMaria sa...

JA, man önskar våren kom nu...här skiner solen och det är skönt!

Din hylla är så fin!

IngersATELIER sa...

Hei tilbake til deg:) Sola kommer nok helt sikkert på besøk til deg snart;) Så uheldig dere var med servise og pizza da... Huff, så ergelig slikt er. Men som du sier, man tar ikke opp igen et besøk til slike plasser. Hylla di var kjempefin den!
Ha en fin kveld!

Tonje sa...

så flott den hyllen ble..og så vakkert som du har dekorert=)

Slikt vær har vi hatt i flere i dager nå,men i dag klarnet det opp og jeg så faktisk noe gult som lyste sterkt på himmelen i dag...hihi

JULIEK sa...

Ja huff for et vær. Man kommer jo seg nesten ikke utenfor døra. Lurer litt på hvor i nordtrønderlag du bor. Jeg oppholder meg på Frosta for tiden : )

Anonym sa...

Ønsker deg ei kjempefin helg :)

Anonym sa...

Innom og titter, og for å ønske deg en riktig god helg. :)

FO - 2 sa...

Innom for å si GOD HELG! :)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails