onsdag 12. mars 2008

Interiør along



Jeg er med på
Interør Giv Along
Det er spennende. Er jo første gangen så en anelse prestasjons angst har jeg nok. Men den som intet våger intet vinner.
Her er mine svar på spørsmålene vi fikk

Hva liker du best med våren?

Luktene som dukker opp, gresset blir grønt. Alt våkner til liv, naturen setter farge på seg. Blåveis og hvitveis. Gå lange turer på en sti i en skog.


Hvordan tar du våren inn i huset ditt?

Jeg tar inn gåsunger, blåveis, bjørk. Blåbær ris( det har jeg aldri gjort før) . Lyse blonde gardiner blir hengt opp. Vinduer og dører blir åpnet , selv om det kan bli litt kald så liker jeg og kjenne at det er vår.


Hvilken farge synes du er mest vår?

Grønt i alle nyanser, blått og hvitt


Hvordan er en perfekt vårdag for deg?

Solen skinner fra en klar himmel. En lang og deilig frokost, så tar jeg med meg strikkingen min og setter meg i solen på verandaen. Sitter der og lytter til våren og koser meg. Så tar jeg og raker litt i hagen, klipper litt busker og trær. Ser over mine krukker osv. Avslutter med el lang tur i marka eller ved sjøen. Griller middag ute i det fri og tusler hjem i skumringen.


Kaffe eller te?

Kaffe


Hvilke planer har du for våren som ligger framfor oss?

Nyte våren, ingen spesielle planer, bare leve og prøve å nyte livet for fullt ut.


Liker du hagearbeide?

Ja jeg elsker og kjenne jorden mellom fingrene mine. Så nye blomster, planlegge hvordan jeg skal ha det i år. Se over krukkene og kjøpe inn noe nytt.


10 kommentarer:

IngersATELIER sa...

Hei, nå er det herlig deilig å realisere og planlegge våren... denne herlige tid! Nyt den!
Masse hilsener fra sør.

Tove sa...

Hei
Så flott blogg du har, legger deg til på lista mi jeg for her må jeg følge med:)

klem

Anonym sa...

Dette var en spennende along! Og våren er jo bare helt herlig da. Her har vi fortsatt masse snø. Men i dag tok jeg frem hageslangen og øksa (skumle Inger;-). Fikk spylt og tatt bort isen i gården, - samtidig som jeg vanna snøen litt. Kanskje den forsvinner fortere da? Var fristet til å bruke varmt vann!!!!!!!!

Ønsker deg en flott ettermiddag!

Merete sa...

koseleg lesestoff dette ;o) ha ein fin onsdag, Randi!

Heidi sa...

Det er nok noen uker igjen til våren her sjøl om vi har et alldeles nydelig vær for tida.Til da koser vi oss med vinterpåske. Kos deg i påska du og!

Rosengårdens Inredning sa...

Hej Randi! Vad kul att du tittade in till mej.... Det är inte bara jag som har ideer i den här familjen, utan min man kommer på minst lika mycket tokigheter, t ex, skåpet i köket...med de gamla fönsterna som dörrar... var hans ide.
Det är kul med samma intresse, man kan bolla olika ideer fram till olika lösningar.
Lycka till med det du skulle vara med i... (fattade inte riktigt)men något som hade med våren att göra...
Ha det gott//Kram Malin

Sol sa...

Heia Randi. Du vant trekningen hos meg ;-} Send meg adressen din, så skal jeg sende deg en overraskelse i posten. E-postadressen min er solnor@hotmail.com
Klem.

Tonje sa...

Så flott du har svart på dine spørsmål...jeg syn liksom ikke mitt ble så bra...tror ikke det hjelper min hemmelige venn noe serlig...

me and alice sa...

Hej Randi!
Håller med dig om det du skrev om våren, så härligt...
Förutom kaffet*fniss* Jag är en te drickare..
klem Susanne

Marie sa...

Så koseleg å lese, kjem i vårstemning her hos deg...

Klem :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails