torsdag 7. februar 2008

Ta en rundtur i hobbyland

Jeg må skryte av noen av mine hobbyvenners blogger. Det er noen jeg kjenner bedre enn andre. Noen har jeg fulgt siden jeg startet med blogging selv noen har jeg blitt kjent med senere og truffet de i RL...real life...
En dame som har gjennomgått mye i det siste, hun deler både oppturer og nedturer med oss. En utrolig dame. Hun var en av de første bloggenen jeg fant her ute i den store bloglandia. Det er snart 5 år siden. ...tror jeg... Så er hun så kreativ, alt det denne damen får til....jeg bøyer meg i støvet for henne.
Ull og Tull


Denne damen jeg har blitt godt kjent med, har truffet henne flere ganger og vi finner Tonen.....hihihih ikke sant Tone M...Hun deler varmen og kjærlighet til sin fam .med oss alle. Vi er vel alle blitt glade i hennes kjære Armkrok...litt misunnelig også.*fnis*. Men jeg tror nok hun fortjener all oppmerksomheten hun får fra han.
Dessuten strikker hun masse flotte votter og lugger...riktig stor produserer for tiden..:)
TONEM

Så har vi den utrolige fargerike personen her da. Hun setter samens farger jeg aldri ville ha trodd gikk an og kombinerer. Hun liker ikke å følge ett mønster , det hun lager har alltid en liten tøtsj av å være noe som ingen andre har. Hun har laget utallige sjal, labber , vesker og jeg et ikke hva.
Hun har jeg også truffet flere ganger.
HEDVIG

Så har vi kjære søte Kate, hun har med sitt lune humør...( Lofotjente vettu)...og nordlandske sjarm fått en plass i mitt hjerte. :) Var første HB venninnen jeg møtte.
Hun strikker de lekreste sjal du kan tenke deg, sa vanskelig at jeg knapt tørr tenke på å sette meg ned med det. Votter og nydelige sokker... ja ta en tur og se selv.
KATE

Det er mange , mange flere, så flere rundturer kommer etterhvert.
Til sommeren er det planlagt 2 landstreff for oss damene på Hobbyboden. Det skal bli spennende, ett skal være i Tananger og ett på ved Gardermoen . Det kommer folk fra hele landet så dette blir svært. Begge treffene er på høsten, jeg har fått plass på Gardermoen treffet så det er vel det eneste som er sikkert.

2 kommentarer:

Jorunn sa...

Er innom for å ønske deg en fin torsdagskveld Randi! Blogglandia er så koselig synes jeg. Fått mange nye bekjentskaper og til og med gode venninner. Og så er det så mye inspirasjon å hente!!! Herlig!!!
Kos deg i kveld, og i morgen er det jammen meg helga igjen.
Klem fra Jorunn

Anonym sa...

ÅÅÅH, så koselig, Randi! *rørt*
Jeg synes du er så trivelig også, vi ses bare så aaaltfor sjelden !
Stor klem fra Schørdarn :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails