tirsdag 5. februar 2008

Det er VÅÅÅR



selv om det er med litt vemod jeg kjenner våren kribler, så er snart vår. Blir nok litt spesielt med tanke på at jeg kommer til å se etter min bror som skulle ha pløyd åker, men som døde så utrolig tragisk fra oss før jul.
Det vil gjør vondt lenge.
Men takk gud for vakre blomster. Så i dag gikk vi opp til gartneriet og kjøpte oss vårblomster jeg og Julie. Kjenner jeg blir gald av å se på dem.




Så måtte vi jo ut på tur i dag også. Fikk tatt noen bilder, men med en hund som er i den verste tenåringsfasen og oppfører seg som ett villdyr ,så ble det ikke så enkelt.

1 kommentar:

FO - 2 sa...

Flotte blomster. Primula i mange farger er lekkert! :)
De bringer bud om vår....
Hortensia er en av mine favoritter. Helst BLÅ! ;)

Du spurte meg om tips til fotografering en dag. Du tar fine bilder jo. :)
Men, here we go... ;)
Jeg prøver alltid å gå så nær motivet som mulig. Unngår å få med for mye av omgivelsene. Det skaper "rot". Men, nå er jeg vel kjent for mine nærbilder etterhvert..... ;)
Det samme gjelder nok ikke for interiørbilder osv.
Jeg kan ta alt fra 1-15 bilder av samme motiv. Helt til jeg er fornøyd.
Jeg fikk nytt kamera av min mann til jul med Macroinnstilling. Det er bra. Såg at du ønsker deg det. Anbefales! :)
Jeg beskjærer noen av bildene i picasa. Da kommer motivet enda "nærmere". Det er gøy å leke seg litt... ;)
Lykke til! :)

Sjarmerende engler under her. Og FLOTTE bilder av dem! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails