lørdag 9. februar 2008

Lørdag

Hei folkens og god Lørdag!!
Her har vi strålende sol og pluss grader. Enten må jeg ut på ski eller lang tur med ville dyret vårt.
Denne helgen er det masse som skjer. To av mine vakre barn feire 20 års dag...wow...20 år siden to prikklike jenter ploppet ut. Det er ikke til å tro. :))
Det blir feiret i morgen samens med mors dagen. Vi er ikke så mange så det blir ikke noe stor selskap. Men det må jo bakes litt. Så det blir vel dagen i dag brukt til.

Så har jeg funnet skapet mitt ...Jippi. Det fant jeg hos LUNEHJEM

Så Fikk jeg endelig tak i gardinene jeg har sett på leenge, nå kom de endelig ut på salg. De er fra Kid og nå hadde de tredve prosent på alle ordinere vare.....så da var ikke veien lang. Men å ta bilder av gardiner i mot lys det blir sjeldent så bra resultat.
Shila vet hva jeg kan bruke sengen til hun ja. Hun trenger jo seng....hihihihihi.



Tusen takk for alle hyggelige kommentarer dere legger igjen. det betyr så mye for meg.

2 kommentarer:

Emmeline sa...

Gratulerer med nye og fine gardiner fra Kid og ikke minst med å finne favorittskapet.
Du viser så fine sommerbilder i innlegget under her, smiler når jeg ser på dem:) Håper det blir en koselig feiring av dine store jenter i morgen...Kos dere både med mamma feiring og 20 års dag!!
Tusen takk for alltid like koselige hilsener fra deg, blir så glad når jeg leser dem:)

Anonym sa...

Oj, häftigt skåp... och vilka härliga gardiner... hm, kom inte till Charlottenberg idag som jag hade drömt om igår... ja, min hiskeliga förkylning hindrar mig och jag fick inte sova inatt, nä... Annars hade jag kanske fått gardiner jag också? Gillade de där gardinerna skarpt och där finns nämligen KID... ;) Har gardiner därifrån i köket faktiskt, hihihi...
Må så gott... värmländskan... kramis ngn som vill bli frisk - NU - helst igår, japp... eller, basta!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails