mandag 11. februar 2008

Alt ordner seg




Jakken ble sendt til leverandøren i går ettermiddag, etter å ha mailet dem så fikk jeg svar om at det skulle de fikse ja det var bare å sende jakken til dem. Toppers med sånn servise!!! det kan man like ja.
Jeg har stikket ferdig skjerf til meg og Julie, malt hyller og speil, så jeg har en del og vise frem. Må bare få hengt det opp først.

Det går bedre, det gjør det hele tiden, men noen ganger så må jeg dukke ned i sorgen. Den er jo der hele tiden, det er bare det at vi må holdene den i stramme tøyler så den ikke tar overhånd. Da er det noen ganger godt å la den slippe ut.

Jeg skal bestilel nytt garn, har fått bestilling på hekla smykker så her kan jeg ikke sitte lengre.



Tusen takk for alle søte kommentarene om mine vakre barn.
Ha en fin alle dere der ute i den store bloggverdene. Ta godt vare på hverandre og gi en ekstra klem til en som fortjener det.









2 kommentarer:

Marie sa...

Nydelege jenter i dag også hos deg, til og med mde venger!

God natt :)
Og god onsdag :)

Anonym sa...

Jeg henger meg på gratulasjonenene...kjempefine jenter alle tre.
Så fint at jakken kan ordnes...ikke alltid morsomt med en hund som skal "smake" på det meste...

Kan ikke du legge ut bilde av dine heklede smykker...???

Ha ei kjempefin og kreativ uke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails