onsdag 27. februar 2008

Kreativiteten blomstrer og noen syr

Ja noen ganger gjør den det. Jeg har nå fått fikset mine norgesglass, de skal etterhvert få henge i vinduet. Må vel se hvordan de passer der. Så til sommeren skal de få lyse opp ute.
Pyntet med perler ble de riktig fine, akkurat som jeg hadde sett dem for meg.:)) men jeg skal se om jeg kubbelys som passer oppe i dem.












I skuvsengen under trappen ( som slett ikke er ferdig..madrasser som er for store ) her skal det opp en hylle , en lampe og flere puter. Disse putene kjøpte jeg stoffet til for mange år siden, nå har jeg omsider fått sydd puter. Det var det en snill mamma som fikset..:))

De er rosa på den ene siden og blå på den andre siden. De som er barnetv kjennere ser at det er fra Beatrix Potter historien om Peter Rabbit.
Hun fikk faktisk til en ekstra pute av restene.:)) Den har blonder på den ene siden

Som vanlig blir jeg utrolig glad og lykkelig for alle kommentarer dere orker å legge igjen. Det er så utrolig koselig og sette seg ned og lese dem.

9 kommentarer:

mari sa...

hei ijænn. så fin norges glassan vart:)
har et problem ijænn æ da,no får æ næmli plutseli itj t å lægg t nå fleir bilda på bloggen.ka som skjer?plagdes litt da æ skull lægg t d første bildan tå kåret å,mn ætter å ha prøvd mang nok gong så jikk d læll,mn no vart d altså stopp.. irritert...

Anne sa...

Å JA!!! Jeg også har pyntet norgesglass, men hjerter og nå står de på kjøkkenbenken med gammelt bestikk i du...

Lekre dine også.

Fríða sa...

hvor er de bare söde de puder. og nu spörger en der ikke forstår en dut, hvorfor kalder I dem for Norgesglass?
kh.fra Island
Frida

Marie sa...

Flotte norgesglass! Det skal ikkje alltid så mykje til for å pynte litt ekstra opp. Skuvsenga med fine puter ser kjempedeilig ut.

Ha ein fin kveld :)

Lene sa...

Enkelt og kjempefint med Norgesglass og lys i. Og veldig effektfult med perlesnora :)

Jeg ser at det er flere med Peter Rabbit motiver av forskjellig art - men det er visst barnetv som jeg aldri har fått med meg - barna våre er kanskje litt for store - og vi aaaltfor gamle, hahahaha. Neeeeida - vår andre ungdom er ei fin tid :) Men kjempefine puter - og så morsomt at man kan endre farge ved å snu dem :)

Ha ei goood natt, Randi :)
Klem fra meg :)

Karna sa...

Flotte lykter, har noen store norgesglass jeg bruker til stormlykter ute om sommeren.

Merete sa...

Nydelege lykter!! dei er så fine å ha på terassen om sommaren og :o) eg har pynta nokre med perler og streng rundt kanten som eg brukar som vase..ganske dekorativt det og!
Nydelege Beatrix Potter-puter!! Er så søte motiv på dei stoffa derifrå... har ein del bøker om Petterkanin osv som Maren fekk då ho var yngre..blir aldri lei av å kikke på bildene i dei...
Fortsatt fin torsdag til deg, Randi!!

Garden Angel sa...

Så flotte lysglassene ble! Kjempefine!
Det samme om de nydelige putene!
Den tegneserien er jo bare så søt!
Mange nydelige bilder under her også:)

Takk for kjempekoselig kommentar hos meg:)
Men du, (mulig jeg er litt treg)me jeg skjønte ikke hva du mente med:
"Ja også med ett pocketkamera...tørr du det da ;)
Den må du nok forklare..hang ikke helt med der gitt..

Ellers håper jeg dere har det bra!
Ha en koselig helg da!(snart)
God klem fra meg:)

FO - 2 sa...

Veldig fine glass. :)
Ønsker deg ei riktig god helg Randi. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails