mandag 14. mars 2011

Vårtegn på mandager

Da er jeg klar til å vise mine VÅRTEGN som jeg har hatt planer om i flere uker.

Solen stråler og endelig varmer den…..

Inne fanges solen opp ……dunete små hoder nikker i varmen

DSC_0055

DSC_0046

 

DSC_0043

Når solen treffer glass…….da står jeg klar

Ute varmer solen…og snøen som lavet ned i går, drypper som regn over meg i skogen…..det er en herlig vårstemning.

DSC_0060

Frosne dråper lever farlig……etter noen minutter i solen er de borte….

DSC_0061

DSC_0089

i skyggen er skogen kledd i hvitt, i solen blinker det av dråper på ett tre

DSC_0080

Dette er vårtgen, når snøen smelter rundt tre

DSC_0101

joda…vi er klare for å ta imot hver en solstråle.

Og nå må jeg ut og nyte den..

20 kommentarer:

Havfruen sa...

Nydelige vårtegn Randi....idag erdet sannerlig vår!! Sola varmer igjennom stuevinduet og man kan kle seg litt lettere på tur:)
Dette nyter vi, klem fra meg:)

Unknown sa...

Herlige vårtegn, Randi! Nydelige bilder:)
Det er så deilig å kjenne sola varme, nå er vår og sommertid rett rundt hjørnet;)

Ha en fin vårdag!
Klem.

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Jammen er du god til å finne vårtegn. Det er vel noen her også, men all snøen gir ikke spesielt mange vår-assosiasjoner:)

Ha ei fin uke.

Turid sa...

Joda tegnan e`der , mella fokk elingene....
Sååååå nydelig det hvite brettet du har pynta me lys i norges glass, hyssing ,stett skål og andre små koselige ting- æ lage å et sånt brett...greit?
Kos dæ me vårtegnan!

Tovepia sa...

Nydelig!!
Ja, jeg er virkelig klar for vår, og elsker lyden av rennende vann fra takrenna:)
Nyt uka videre, klem fra meg;)

Unknown sa...

Så koselig at du ble inspirert av bordet mitt:) Både hobbyplatene og listene er kjøpt på Byggmakker;)
Billig fovandling;)

Babompibomp!
Knuseklem tilbake! :D

Mitt hvite hus sa...

Nydelige vårtegn... herlige bilder.. våren er helt fantastisk..alt våkner til liv... nyter denne årstiden =))

klemmer

Frøydis sa...

Å så flotte bilder Randi :-)
Gleder meg til det spretter her også :-)) Grått og trist vær her, men regner med det blir sol etterhvert ;-)

Ha en fin kveld videre og klem fra meg

stallnilsen sa...

Nydelige vår bilder du hadde her, kjempefin blogg.
Følger dæ videre, koselig om du følger mæ og.

Lisbeth ;O)

HansHB sa...

Flotte vårbilder dette. Føler både varmen og smeltinga i dem...
Ha en fin mandagskveld!

HansHB sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Synnøve sa...

Kjempeflotte bilder, Randi!
Det er så en ser at våren kommer på bildene dine:)
Klem

liven sa...

Se her ja...flotte bilder Randi!
Når snøen begynner å smelte inntil trestammen....ja da går det mot vår:o)

Så kjekt at du ville bidra...du med dine vakre bilder!!

Ha en fin uke Randi :o)

ide-puffen sa...

Bilder, flotte blikkfang :)For en utrolig fin dag det var i dag. Herlig og se det dryppe fra tak og trær. Så godt å høre småfuglene og kjenne en annen lukt ute. En hver årstid sin lukt. Det er til og med overgangslukter mellom årstider. I just love it. Sniff sniff.
Men nå....god natt
Klemmer

Anne sa...

Skal si!!! det ER vår på dine trakter, og når jeg ser blde av den solstrålen som treffer den vesle glassvasen, ja da smiler hele Anne kjærringa :-) Nydleige bilder Randi, men spesiellt det.

Søndag var vi på Hemnekjølen, så vakkert så vakkert, men hils din mor, si at så masse snø har ikke vært på årsvis faktisk, så det lover godt for påska selv om den er aldri så sen.

Varm klem på tur, litt travel her, for jobben venter.

Muffin sa...

Så flotte bilder! Lett å komme i vårstemning her ja!

Helge sa...

Hallo i stua.
Dråpebilder du også ser jeg..hehe
Linsa jeg brukte på min dråpe var vel en 24-105 f4L linse, Canon selvsat :-)
Bildet var vel ikke noe spesielt før jeg kjørte det en tur via Topaz Adjust. Må jukse litt vetu..

JULIEK sa...

Hurra...våren er her : )

GundaM sa...

vår javisst er det det for tiden du!!!

nydelig det bilde av vasene med vann i ;)

drømmefabrikken ♥ sa...

Dette innlegget fikk meg i veldig godt humør!! Jeg misliker vinteren sterkt, og våren er alltid like kjærkommen! Herlig!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails