mandag 28. mars 2011

2 ting på en mandag

 
 
 
Går det an da??..javisst…bare bli med meg dere!!
nr 1. Vårtegn på en mandag….og vi snør nesten ned…jeg må le…men ut på tur aldri sur…lyset minner om vår, tempen er vår…men der stopper det jaggu meg !!
Ikke visste jeg om jeg skulle le eller gråte  da vi sto opp i går. Dere aner ikke hvor mye snø det hadde snødd iløpet av natten….men….
DSC_0015
 
utover dagen ble det strålende flott vær, snøen smeltet som den bare kan gjøre på våren. Og vi fikk en fin kveldstur, og da fikk jeg vårfølelsen……ja, det måtte litt fantasti til..hihi
DSC_0034
 
Men det er håp i hengende snøre…inne kommer bjørka for fullt……
DSC_0032
 
Nr 2 er dette..
En VANDREGAVE…JIIIHAIIII
DSC_0032
Sjekk disse superskjønne figurene da…..jeg er in love…Smilefjes
 
Disse  fikk jeg fra  HVERDAGSPRAT ,min gode bloggvennine Randi, bare fordi jeg var blant de 3 første som kommenterte under ett innlegg.
Så de 3!! første som kommenterer innlegget her, de får hver sin gave fra meg innen 365 dager!! DET er overkommelig Smilefjes de som mottar gaven må igjen gjøre det samme som meg.
Ha en super mandag der ute… her venter en hektisk uke som avsluttes med en stor opplevelse til helgen.
 
Photobucket

13 kommentarer:

Lunamon sa...

du bor virkelig i paradis. men så er det jo noe med å fange det med linsa også da. Ha en strålende vår/vinterdag videre. Her i skogen er det vinter på kvelden og litt vår på dagen... det smelter sakte men sikkert...

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Huff, mere snø!!! Stakkars folk.

Nydelige engler, helt bedårende.

Ønsker deg en vårlig mandagskveld (inne;)

ide-puffen sa...

Neimen da ble jeg nr 3??
Morsomt da.
Og du jeg vil ikke snakke om den hærrrsens snøen. Seriøs værsjuk nå. Har ikke orket å blogge eller noe siste uka. Men solen var deilig å se i dag.
Kos uke
Klem fra meg

Havfruen sa...

Flott bilder Randi...til og med av den hersens snøen, hehe:) Til og med her ligger det ganske mye....og det har snødd bortover!!! Tror du våren er her snart? Håper det..dette været gir meg bloggtørke!
Ha en fin kveld og en fin tirsdag, klem fra meg:)

Synnøve sa...

Flotte bilder, som vanlig.
Her har vi hatt flom, og nå holder vi på og snø ned;( Jeg er så lei snø og vinter,at jeg har ikke ord!!
Nå vil vi ha vår:))
Klem Synnøve

Anonym sa...

Glad du likte de jeg, Randi - jeg har makne jeg, også:) Og så får du jo alltid frem det vakreste av det vakre i bildene dine - du yter jammen dine motiv full rettferdighet! Ha en fin kveld, da. Klemmer**

VALKYRIEN sa...

Ikke det at jeg misunner deg mer snø - men du gjør det jo så vakkert da! Håp i hengende snøre.....vakkert med bjørka som spirer!
Ha en fin uke!

Bluggi buggi blogg sa...

Var nok litt sent ute til gave, men kjekt å komme på besøk likevel :) Flotte Vinter/vår bilder ;)
Ha en flott dag
Trude :)

Unknown sa...

Nei, det er ikke så mye som minner om vår på våre kanter heller. Akkurat nå gløtter solen fram, men det har stort sett snødd de siste dagene. Lurer på når det er tomt der oppe for alt dette hvite?

Nydelige bilder du gir oss, uansett vinter eller ei ;-)

Ha fortsatt en fin uke!

VillaVårfrubakken sa...

Nydelige bilder, her er det mere pemanent snø får en si, men våren kommer nok smått om senn uansett. Ha en fin vårlig uke da....klem

liven sa...

Nydelige bilder Randi...aldeles fantastisk :o)
Vi er lei snøen...men du så vakkert det er da!
Her er snøen borte men i morges var her fire minus......
Men det ble faktisk en fin vårdag alikevel!
Koselig vandregave !!

Ha en fin kveld :o)

Bling - our elf on the shelf sa...

Så hyggelig da :)

Her har det også lavet ned, og lavet ned, og lavet ned, og....

Anonym sa...

Nydelige bilder som alltid hos deg.
Kjempefin gave du har fått.
Håper våren snart kommer hos deg også.
Ha en fin torsdag.
Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails