onsdag 23. mars 2011

Vår i en potetkasse…..

 
 

Når våren kommer med storm,regn og snø så sier det seg selv at en får skape litt vårstemning  inne.

Så mens regnet og vinden danser rundt der ute…så diller og daller jeg her inne.

DSC_0016_thumb

Potetkassen fylles med Norgesglass, tulipaner,rust og kubbelys…i vårlige farger

DSC_0057_thumb1

DSC_0055_thumb2

DSC_0067_thumb1

potetkassene er jo selvfølgelig fra CONTAINERGIRL …..the one and onlySmilefjes som blunker

skulle hatt noen med håndtak på sidene…men,men jeg får være glad jeg har to stykker…

DSC_0060_thumb1

rust må en ha….gleder meg til turer langs stranden

DSC_0005_thumb

DSC_0021_thumb1

DSC_0062_thumb

 
 
 
i skrivende stund laver snøen ned her ute og jeg vet en ting…at den dagen solen skinner skal jeg sitte pal…ute..heeele dagen..Smilefjes
Men shila venter, vi må ut..okke som
Ha en strååålende fin dag der ute……
 
Photobucket

19 kommentarer:

Sissel Anita sa...

Alltid en fryd å entre bloggen din. Bildene er eterisk vakre.

Tovepia sa...

Nydelig!! Ser Gunda har fått inn kasser igjen, så jeg skulle vært der en tur..
Været er et kapittel for seg, fy og fy!
Kos deg videre inomhus, klem fra meg;)

Havfruen sa...

Så flott du har pyntet Randi:) Nydelig.....slike kasser skulle jeg gjerne hatt også...
Heldige Shila som har tykk pels, Major hater dette været!!! Han gjorde fra seg rett borti veien her imorrest, etterpå skulle han hjem!!
Kos deg på tur.....og sola må da komme tilbake?
Klem fra meg:)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Du lager gull av gråstein, du :) Nydelig!
Men er dette potetkasse? Er dere så småspist i Trøndelag? Våre kasser rommer 600 kg og ville neppe tatt seg ut på stuebordet, haha.

liven sa...

Koselig med pynt i kassen din...og heldig er du med Gunda i nærheten!!
Her har det vært regn og vind i hele dag...men håper på bedre vær i morgen:o)

ha en fin kveld Randi

HansHB sa...

Du har virkelig klart å skape vår inne, ser jeg! Flotte bilder!
Her er det snøvær og mye vind!
ha en fin kveld!

Unknown sa...

Så herlige bilder, Randi!! Som alltid...;)

Ha en fin torsdag! Nattinatt:)

Anonym sa...

Nydelig bilder som alltid hos deg.
Så lekkert du har pyntet, herlig vårstemning i kassen din.
Ha en fin torsdag.
Klem

Elin sa...

Åååå så fin kasse...:)Herlig med vårlige innslag mellom snø/regnbygene!! Her har det faktisk vært veldig fint vær, men i dag snør det:(..Det liker jeg dårlig, men får ikke gjort noe med det i allefall:)

Ha en flott dag:)

Klemmer Ea

Som mine dager er sa...

Jeg er værsjuk og sur jeg. Hadde forventet vår og drypp fra tak og fulglekvitter. Men nei - det er snøstorm på tredje dagen utenfor vinduene. Jeg gremmes!!!

Enda godt du får det til å skinne innendørs. Lekkert potetkassetablå du har laget. Det lyser opp et vårhungrig sinn ;-)

Klem fra Marit

Anne sa...

JA NÅ!! synes jeg virkelig våren kødder litt vel mye med oss jeg også. 2 ganger har jeg måker snø her i dag og jeg er sikker på at det snart begynner å nærme seg 20 cm gitt, skitt, og ikke virker det til å gi seg heller.

MEN en skal ikke klage, et boligfelt her ligger under vann faktisk. Helt nye hus som har blitt totalskadd av alt regnet og en bekk som har gått over sine bredder.
Så jeg klager nå ikke. Pusla hjemme i dag jeg også, fridag og endel bør da gjøres, så en kan vel neppe kalle det fri på en måte, men jeg koser meg nå bare med det i grunn :-) Lekkert du har pyntet da, skulle ønske jeg hadde klart å ta like fine interiørbilder innendørs som deg, men ikke tålmod nok. Brukes stativ foressten??

Snart helg, og den skal nytes her ja. Trenger flere turer ut, for kjenner det er medisin for både kropp og sjel.

Hils ryttersken fra meg da, tøffa si!! ennå ikke vært på en hesterrygg jeg, men skal på Hitra en tur i løpet av sommeren håper jeg :-)))

Varm klem til deg i snøføyka Randi.

GundaM sa...

heldige deg som har slike kasser ;) den siste ladningen vi fikk har ejg faktidsk ikke solgt en kasse av du...hm, merkelig; kanskje er markedet mettet ;)

flotte bilder som alltid, håper du får en fin fredag der oppe ;)

klemmmm

Frøydis sa...

God morgen :-)
Lekre bilder du legger ut!
Jeg har vært treg til å kommentere, men igår hadde jeg rett og slett ikke tid, og da jeg kom hjem, følte jeg meg som ei vridd vaskefille, hehe.

Her skinner sola, det er litt kaldt, men pytt! Snøen forsvinner endelig, og det er deilig!
Ha en flott dag og klem fra meg

VillaVårfrubakken sa...

Herlige vårbilder. Det blir nok en hvit helg her, så da skrider jeg til verket med rydding og vasking.
Kos deg i helga Randi, klem fra meg

Vingesus og Julebrus sa...

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg, og for at du deltar på gi-borten!!

Koselige og stemningsfulle bilder du viser!

Fortsatt fin kveld og god helg! : )

Anonym sa...

Deilige, vårlige bilder - noe vi trenger her i nordpol-land! Trøstesløst vær - tror jeg emigrerer! Ha en fin søndag, godeste navnesøstra. Klemmer**

Tee of Vinnord Cottage sa...

Vååår!!! JA :D Det ble kjempefint... og det ble kjempefint i potetkassa di ;)

drømmefabrikken ♥ sa...

Så lekkert!

Unknown sa...

Så lekkert og sååå koselig!!
Her har det lavet ned hele helgen, er nok en goood stund til åren kommer til oss enda...
Ha en fiiin ny uke!
Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails