fredag 13. juni 2008

Det er Freddan!

Joda ennå ei uke har gått....med regne , regne og atter regn.....og rundt 10 grader. Men jeg foretrekker regn fremfor tørke og branner som herjer på Sørlandet. Helgen ligger foreløpig uten noen planer, men det kan være en liten mulighet for go vær. Da bærer det avgårde til vår strand, med ei go bok, MP3 spiller og en sol stol. Skal nyte hver en stråle som kommer ned til oss.:-))

Jeg har fått en del nytt. Pakke fra Hemmelig interiør venn, så måtte jeg shoppe litt selv også...feriepengene har rullet inn må vite....og de kan ikke bli stående ubrukt hihihi.


Ett zink hjerte, en nydelig duk, en porselens blomst og en strikket vaske klut.




En krone for te lys ble med meg hjem.


En bukett med syriner fra da solen skinte og det var varmt




Den fuglen bodde på Øya vi var på forrige uke, han var tydelig fastboende og syntes det ble vel mye trafikk på øya hans...hihihi


Neste uke fortsetter med avslutninger og jobbing. Den 19 starter skoleferien og da håper jeg virkelig for min og Julie sin del at sommeren kommer for fullt. En hyttetur ligger er også planlagt...men når....tja vær og jobb bestemmer det.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails