tirsdag 19. april 2011

Påsketid

Plutselig var det jaggu meg gått noen dager/uker…….og jeg har helt ramlet av blogglasset…

men nå er påsken her og vi tilbringer noen etterlengtede feriedager på Svankilden som ligger på Hitra…været er ikke det en kunne ønske seg…..men naturen er vakker og betagende…

DSC_0022

Selv om våren ikke har fått helt tak,så er fargene vakre….

DSC_0025

Hundene er med…happy as always

DSC_0028

 

DSC_0051

ikke verst plassen å ha hytte på her ute

DSC_0017

Men på Svankilden/Kvenværet har de også hester….vinner hester….for i går…Mandag 18 April ,vant denne vakre damen med det flotte navnet Solli Mai  travløp på Leangen for sin nye trener Veronica. Og aldri har vel ett travløp vært mer spennende….vi ble svett i trøya….Smilefjesdet var første gang Veronica, vår eldste datter, starter med en hest i ett travløp…. mange ble dyktig imponert, og gratulasjonene sto i kø……så utrolig velfotjent!!

DSC_0013

Og neste Mandag starter denne UBER vakre FULLBLODSEN  til løp…………

Han er så vakker at jeg var solgt ved første øyekast….. han ser da unektelig ut som en vinner!! Vi heier i hvertfall på denne karen!!Smilefjes

i morgen reiser vi hjem og resten av påsken blir hjemmepåske pga av at jeg skal jobbe.

Håper dere har gode dager enten dere er på fjellet eller ved havet, hjemme eller på hytta…nyyt fridagene.

Randi

11 kommentarer:

Hulda sa...

Friske, fine naturbilder du viser! En perle av et sted. God påske!

Unknown sa...

Nei,nei,nå må jeg pirke litt her ja mor ;))
Det var ikke mitt første løp med en travhest, det var Solli Mai`s første løp for meg :) Jeg startet jo også med Ohio Sweet, Legard`s Stjerna og Molteberg Prisen. Og Expressen er en varmblods, ikke fullblods, hehe!!

Men fiiiiine bilder!!

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Hest er gøy og trav ER spennende! Vår tok sin første premie på søndag, en 2.plass.

Jeg forbinder Hitra med bare fisk, morsomt å se noe annet derfra også :)

Påskeklem fra Toten

Tovepia sa...

Hitra har vel hatt samme påskeværet som oss, og jeg ser regnet har gjort sitt der også;)
Kos deg med påska videre, med jobb og fritid;) Klem fra meg;)

Synnøve sa...

Kjempefine bilder,som vanlig!
Gratulerer med seieren til dattra og hesten!
Blir hjemmepåske her også, skal jobbe to dager.
Ønsker deg ei fin påske
Klem Synnøve

Synnøve sa...

Kjempefine bilder,som vanlig!
Gratulerer med seieren til dattra og hesten!
Blir hjemmepåske her også, skal jobbe to dager.
Ønsker deg ei fin påske
Klem Synnøve

Anonym sa...

Det er bra vakkert på Hitra, ja! Og hester, nydelige dyr - selv om jeg har stoooor respekt for dem;) Kos deg videre med påska, hjemme eller på jobb. Klemmer**

Unknown sa...

Kjempefine bilder, Randi!
Så artig med datteren din:)

Ha en fin kveld!
KLEM

ide-puffen sa...

Merkelig.....mente sikkert jeg hadde kommentert på dette innlegget, men har vel tullet med send knappen. Skjønner det var spennende på banen ja og at du er stolt.

Og tror du jaggu ikke solen titter fram i et hull i skyene i skrivende stund. Det blir bra nå. Og da stikker vi på lavvotur.
Kos deg videre Randi. Godt med sløve og gode dager både ute og inne.
Klem klem fra meg

Anne sa...

Missunner deg noen dager på den øya ja, har jo fjære rundt hele seg jo, og jeg hadde vele sikekrt gått helt berserk kan jeg tenke meg :-)

Svigerfar er fra Hitra og det finnes en hytte der, men det er en annen historie jeg ikke skal grie så mye ut om her.
Tur til fjæra blir det vel uansett i fjæra uansett vær det, men hadde jo vært kjekt med sol, grilling av Både hus og pølser.

Regnet og vært tåke her i hele dag og jeg har tellt alt for få skritt desverre. Nytt påfunn fra MIN! arbeidsgiver det, som øsnker vi skal springe massse i korridorene, og nå tar det snart overhånd på min avdeling.

Bare rolig hjemmeks på oss denne påska, og jeg kjenner det gir meg en hærlig ro :-)

Flott bilde av lilleprinsessa og den hesten gitt, en kan se de er bestevenner du. Hils så masse.

kos deg på jobb,må man så må man, innstilling alt det der Randi, det en tar med et smil, går så meget meget bedre du vet.

Glad i deg jente!!

Refleksjon på livsvegen sa...

Å Hitra! Og Fjellværøya!
Så flotte stadar.. Har venner med hus der ute. Har vore der nokre gonger frå ungdommen av.. Virkeleg ein nydeleg plass!

God Påske i heimen!

PS: flotte hestar og jente :-)
Kjekt når borna lukkast med hobbyen sin..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails