tirsdag 18. januar 2011

Color my day

 
Regnet og skyene henger tungt over bygda…Og hva gjør jeg da…..jo jeg finner frem ting og tang i alle regnubuens farger.
Ett gammlet speil, drived,kongler rustne sandakeformer  blir dandert på bordet….i sofan ligger en syk Julie og himler oppgitt med øynene….og bedre ble det ikke da jeg slengte ett sauskinn på bordet…hihihiSmilefjes
Noen har jo spist opp drived lagret mitt…..så jeg må på ny jakt i helgen. Men kreativiteten fikk utløp den
 
DSC_0020
 
Disse glassene er noen av mine favoritter. Funnet i hytta hos mine svigerforeldre da den skulle tømmes.
 
 
DSC_0034
 
og leke sånn med alt jeg har for hånden er skikkelig morsomt…og jeg får KIKK!!
 
DSC_0033
 
Forrige uke var jeg ute og gikk kveldstur med Shila. Jeg går alltid? og småtitter inn i vinduene…jaja, litt kikker må en være vettu om en skal få gode interiørtips..Smilefjes som blunker
 
DSC_0014
 
Da jeg passerte ett flott hus med store vindu mot veien,fik jeg øye på en lysfontene..(arti ord)…av farger og lys på stuebordet….
 
DSC_0011
 
 
Det va ett stort, rundt fat fylt av masse telys i alle farger….ble jo glad bare av synet jeg. …fatet var mye større en det jeg har. Men ideen var lagret…Nå er bordet fylt med vakre telys i alle regnbuens farger…det blinker og skinner  om kapp.
 
 
DSC_0015
Det farger dagen min
 

Håper dere alle har fine dager med eller uten farger Smilefjes

23 kommentarer:

Havfruen sa...

Knallstilig Randi:) Tar en titt inn jeg også hvis hodelykta er avslått, hehe:) Må jo finne inspirasjon der det er mulig:))
Herlig med fargene hos deg:)
God bedring til jenta, klem fra meg:)

Anonym sa...

Så nydelig.
Herlig med farger.
Nydelig header du har.
Ønsker deg en fargerik dag.
Klem fra Mio

Evami sa...

Så arti å kos sæ sånn Randi:)) Og så fint som det blei:)
Her ble det innkjøp av litt nye rosa lys og blomster i går:)
Godt med litt farger nå når det er grått og trist ute! Godt å pusle med noe som gir en energi:)
Kos deg vidre med kreativiteten din:) Klem Eva

Mitt hvite hus sa...

En super glad innlegg her.. ja man blir bare kjemepglad av alle disse fargene..

Kosleig å smug kikke inn hos andre... liker det jeg ogsåå.. bare på avstand da..

ønsker deg en fin tirsdag
klemmer =)

Elin sa...

Herlig Randi:)

Jeg titter også inn i hus når jeg er ute å går..hihi...men det er da så koselig hos folk, at man bare må se litt;)

Ha en fin fargerik dag:)

Klem Ea

Anne sa...

Jammen er du en kreativ sjel Randi, kom hit og stæsj litt også, så skal jeg nderholde deg fra sofakroken jeg, ikke stønne slik som lilleprinsessa :-)

Farger, en blir glad av farger, og det er faktisk litt av grunnene til at jeg ikke bare kan ha det helt hvitt rundt med, alt doe kjedelig og kaldt i det lange løp. Uansett, godt vi er litt ulike sier nå jeg.

Ha en kjekk tirsdag kveld da snuppa.

Turid sa...

Herlig ide`- joda den skal settes ut i livet- TAKK!

Maliva`s verden sa...

Deilig med farger, øyegodis;o)
Klem fra Maliva

FO - 2 sa...

Fine farger!
Snop for øynene.
Lekkert! :)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Vi trenger virkelig farger nå. Dette var herlig.

Ha ei fargerik uke.

Fjordheim sa...

Flott med litt farger på bordet.
Nydelige sammensetninger du har laget til. Jeg driver å flytter og danderer for tiden jeg også. Men jeg blir jo ikke ferdig. Blir liksom ikke helt fornøyd.
Ønsker deg en riktig god kveld :)

Evelyn sa...

Hei :) ja i disse mørketider er det viktig med farger.. og nå etter julen ble det litt tomt syns jeg så jeg har også funnet frem en del ting i farger og satt rundt omkring.

Det lysfatet med alle farga telysene på var bare knallstilig.

Ha en flott kveld :)

Klem

Tovepia sa...

Jeg liker farger, det gjør virkelig noe med humøret;) Kjempeflott og deilig skue for øyet dette!
Jeg tror vi har behov for noe fargeklatter, alt kan ikke være natur og hvitt.
Kos deg med tente lys, klem fra meg;)

Synnøve sa...

Kjempefine bilder.
Så fint det var med fat med masse forskjellige lysglass. Rene energibomben:)
Jeg er en kikker,må bare se inn til folk når jeg er på tur:)
Klem

Bluggi buggi blogg sa...

Å så masse herlige farger. Det er så godt med farger, de gir inspirasjon og glede i hverdagen. En flott delorasjon på bordet :)
Ha en fin dag
Trude :)

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Dette var en en herlig måte å friske opp en litt grå dag på!!
Dette var vakkert Randi:))

Anonym sa...

Så flott da, Randi! Farger er et must, spør du meg. Liker hvitt, men ikke bare hvitt - det MÅ være farger også. Og nå ble jeg inspirert av dette superflotte - takk, kjære venn. Og klem til deg**

Unknown sa...

Dette var flott.. tror jeg må låne "kikker" ideen din :)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Herleg med masse flotte fargar nå i mørketida.

ide-puffen sa...

Så deilige farger. Nå ble jeg inspirert til et fargespill på bordet jeg også.
Ja "kikker" må man unne seg. Det er jo ikke til å unngå heller når man går forbi store vinduer i mørket.
Fin dag videre du fargekikk damen :)
Klem

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Kreativiteten stiger med skylaget ser jeg :) Når man først begynner så ser man hvor lite det skal til før alt ser annerledes ut, og lagt koseligere, mange fine bilder og ideer Randi. Grattis med ny look på bloggen også, den ble knallfin :)

VillaVårfrubakken sa...

Så flott, og morsomt at men kan snappe opp ideer fra andre. Bildene dine er så flotte som alltid, ha en fin kveld..

GundaM sa...

oj, rene godteribilder dette her!!! artig!

innom og ønsker deg en riktig god helg Randi, måtte den ikke bli så altfor blaut!

klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails