fredag 28. mai 2010

Dagene uten kamera

De er pyton….jeg er en utolmodig sjel…..og kan ikke få det fort nok tilbake…..

I mellomtiden leker jeg meg med photoshop og bilder fra tidligere.

DSC_00006

Dessuten har jeg ikke vist frem  alt det flotte jeg fikk da jeg hadde bloggdamer på besøk

For ingen har maken til denne lampen laget av drivved…….jeg som elsker drivved:-))

Gunda er bare helt utrolig flink!!!

DSC_0058

En utrolig flott pute…..fra søte MARIT som har MIN BASAR…..så mye fint og så mye fristende..løp og kjøp!

Så forsegjort og perfekte sømmer skal du lete lenge etter……..ikke noe du finner på KID:-))

DSC_0051

 

Og  fra den søteste Huldra som finnes, ANNE ,fikk jeg dette vakre fatet….kan ikke se meg mett på det!!! gale, gale damer.

DSC_0007

Enda var det mer, men det må vente til mitt kjæreste Nikon er tilbake…gleder meg til å vise dere det også…etterhvert…..utrolig fine ting som bare gikk rett til hjerte mitt og ganen min ;-))

Jeg føler sommeren i år glipper litt unna, er vel pga av den kalde vinteren…og at jeg er så innstilt på varme nå….som da jeg tok bildet av denne vakre fiolen  DSC_0061

og margerittene mine…håper dere ikke er lei av dem. Men de er så fine :-)

Sugar-Cookies 

DSC_0090

 

I morgen er den store MGP finalen…jada jeg ser den…digger det!!!:-) Da skal jeg være klar med gullkjole og stillethæler, alle mine smykker….ja de som ikke henger rundt karafflene mine;-))

Og jeg har funnet min favoritt….nei, det er ikke Didrik…men denne damen her….mmmm…herlig musikk og digger rytmen!!!

Ønsker dere alle en fiiin helg. Kos dere, ute, inne…i sol, i reng…

Og du!!..ja du ja….som aldri kommenter..legg igjen ett pip da;-)))

Randi

22 kommentarer:

ide-puffen sa...

Nyyydelige bilder som vanlig. Skjønner veldig godt at livet uten kamera må være surt når du er så flink å ta blinkskudd.

Flotte gaver fra koselige bloggdamer.

Ønsker deg en fiiin helg også.

Randi

liven sa...

Nydelige gaver....og dette stettefatet hadde ikke jeg sagt nei takk til !!!
Håper du snart får tilbake kameraet ditt da Randi...tenker du er utålmodig!!

ha en fin helg Randi

Det lille røde huset sa...

Huff, stakkars deg Randi som er uten ditt kjære fotoapparat for tiden.Håper du snart får det tilbake og i orden!!! Man mange takk for nydelige bilder.Godt at du i det minste har fotoshop .... Morsomt å se de fine gavene som jeg allerede har hørt snakk om ;)Ønsker deg en riktig fin helg med klem fra meg!

Synnøve sa...

Så utrolig fine gaver du har fått.
Etasjefatet fra Anne var bare nydelig:))

Kjedelig uten kamera,men du har mange fine bilder og vise for det:)
Skal se GP i morra jeg også,selv om jeg ikke har gull kjole:D

Klem Synnøve

Fargeheimen sa...

Ups, ferska.
Ok, no har eg lagt igjen kommentar til deg. :)

Nydelege bilder du lagar. Er innom å nyter dei ja.

Ha ei fin helg.

Mvh.
GreteR på HB

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Uten kamera, er det levlig da??? Men du er vel som meg, har et bittelite lager av bilder å trøste deg med ;)
Flotte ting du fikk altså. Jeg har faktisk maken av etasje-fatet ditt. Arvegods.

Ønsker deg ei fin sist-i-mai-helg.

Anonym sa...

Nydelige gaver du fikk.
Skjønner godt at du som er så flink til å ta bilder savner kameraet ditt.
Her har det tordnet og nå regner det i bøtter og spann.
Ønsker deg en fin helg.
Klem fra Mio

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Stakkars deg tenkte jeg når jeg leste at du var uten kamera, utenkelig situasjon... håper du får det raskt tilbake igjen. Men med så fine gaver og mange fine bilder på lager holder du ut en stund Randi :) Kjempefine bilder.
Ønsker deg og dine en fin helg.

Gry sa...

En tilværelse uten kamera.... uffa. Men nydelige "ventebilder" da! God helg!

VillaVårfrubakken sa...

Skjønner at du savner kameraet ditt, men veldig bra at vi fikk se disse bildene. Jeg syns lampa var helt spesiell, og det er jo slike ting som gir hjemmet en egen atmosfære, også stettfatet da...en drøm spør du meg...gleder meg også til å se finalen imorgen...klems

Anne sa...

Mye kjent der ja :-) godt du ble glad Randi, det varmer når ting faller i smak og en kan glede andre!!

Uten kamera, huff og huff og dobbelthuff. Ring og mas mas mas, blir joetterhvert helt umulig å ha i hus du jo, he he

Klem fra Anne som går fra vindu til vindu og speider etter oppholdsvær.

...og Icland, DET er nok favoritten her...

h.espe sa...

Sååå mye flott du har fått Randi!Men, så er jo du godheten selv da, og fortener hver en gave du får!!

Forstår du sliter, og kanskje har litt abstinens om dagen - å være blogger og være uten kamera er jo bare uutholdelig...!

Ønsker deg en strålende GP aften - paljetter og hæler - yess!!!! Mens du heier på Tyskland, er jeg patriot, og heier på skjønne Didrik ;o)

Strålende helg til deg!

Klem fra Hildegunn

Tovepia sa...

De kom med flotte gaver, damene!!

Uten kamera må være pyton for deg som tar de lekreste bilder, så håper den tida blir kort.

Det blir nok GP her også i kveld, ingen favoritt så langt,men synes vi har en god stemme og en god melodi;)

Nyt helga og klem fra meg;)

GundaM sa...

Oj, så masse herligheter her da Randi ;) Hihi
Er innom og kopierer adressa til bloggen din da ejg endelig har rota meg til et bloggtreffinnlegg her.

det som slo meg sterkest etter turen var at vi fikk treffe den herlige mora di faktisk. Så innmari heldig du er som bare kan ta deg en liten tur på lørdagskvelden eller tirsdagskvelden for den saks skyld og beøke henne ;) Jeg bor så altfor langt unna min mor desverre og savner de små kaffebesøkene....

ha en riktig fin kvled, her er det ikke store interessa for grand prix som du kanskje forstår men ejg har fått meg en bok jeg gleder emg til å bla i....klm

Anonym sa...

Du, den lampa er bare helt rå - og så er det så artig for 'alle' vet at det er en Gundalampe, og bare one of a kind. Heldig du, ja! Artig at du setter pris på gavene, så var det jo mye lekekrt her også, da. Man får som fortjent, er mitt motto:o) Og bildene er av ypperste klasse, vi er ordentlige bortskjemt med dine bilder, kjære navnesøster. Og nei, jeg har ikke macro, det står på ønskelista. Ha en heidundrandes GP-kveld, heia Tyskland! Klæm!

Mitt hvite hus sa...

Skjønner godt du er utålmodig nå... hva gjør du uten... dere hører jo sammen---du og fotfoapparatet..


så nydelige gav er du har fått.. lampa var helt rå...og puten så skjønn..og ikke minst stettefatet... virkelig vakkert...

ønsker deg en strålende fin helg..

klem O=)

Som mine dager er sa...

Ja det var noen fine gaver du fikk. Jeg så de "live" jeg vettu og kan skrive under på det!

Kjedelig å være uten kamera. Fordelen er jo at du blir stadig flinkere i PS, for makan til herlige bilder du viser.

Jeg klar som et egg til kveldens finale. Har mange favoritter, så får vi se hvem som vinner til slutt.

Takk for at du linket til Basaren min. Snill du!

Klem fra Marit

M.E.V. foto sa...

Ikke noe moro å være uten kamera... Fine ting du har fått:) Og nydelige bilder som vanlig.

Evelyn sa...

Hei :) oii for noen nydelige gaver du har fått.. det etasjefatet var bare fantastiks fint... så flotte farger på det.

Skjønner godt at det ikke er noe kjekt å være uten fotoapparat. Får håpe at du få det fort tilbake.

Håper ellers du kosa deg med Grand Prix i går... var jo favritt sangen din som vann da..

Ha en fin søndag :):)

Klem

Marie sa...

Unike og vakre gåver du har fått :)

Godt å ha bilde på lager når kamera streikar :)

Miamor sa...

..ååå du har hatt besøk av trekløveret...hmm...hadde likt å vært der..tenkt på dge da jeg kjørte til Namsos på onsdag....men men hadde ikke mulighet..men garantert en annen gang....god uke...klem miamor

mi-rachel sa...

antar du er formøyd nå som tyskland vant!:)
nydlig det fatet du fikk fra huldra.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails