lørdag 27. mars 2010

Hylle av driv ved og enkel påskepynt

 

Lørdag og mange har startet påskeferien…..huset er fylt opp av voksne barn og kjærester. Måltidene strekkes ut ……masse prat, spill og kos.

Jeg tar meg tid til å stæsje og pynte litt :-)))

Jeg må jo bare vise dere denne nye hyllen.

Drivved fra stranden blir en perfekt hylle………

DSC_00130

Hyllen har naturlig rust på endene…og knektene er fra Ninas gale verden….og de ble PERFEKT!!

DSC_001332

DSC_00192

DSC_0021 DSC_0022

Her i huset er det ikke pyntet med masse påskegult…jeg har tatt inn kattlabber….pyntet de med malte glass egg.

DSC_0013 (2)

Glasseggene er blitt min favorittpynt….skjøre og vakre, fanger lyset perfekt:-)

DSC_0001 copy

De er like mye vårpynt som påskepynt…..fine detaljer.

DSC_0004 (2) copy 

DSC_0014 (2) copy

DSC_0009

Ha en fin påske til fjells, i byen, ved sjøen, eller på jobb….

Randi

26 kommentarer:

Laila -Karin sa...

En riktig fin påske til deg og.
Klem

Asbjørg sa...

Såå lekker hylle!
Likte også veldig godt glasspåskeeggene,vakre blandt kattlabbene.Hos meg er nok påsken mere gul,en tradisjon som er vanskelig å bryte..hehe

liven sa...

Kjempefin hylle Randi!!
Så fint med de knektene til den rustikke hyllen!!
Koselige glassegg du har pyntet med!!

ha en fin kveld :o)

Rosemary and thyme sa...

Hyllen var ordentlig fin!
Nydelige glassegg du har pyntet med!

Ønsker deg en fin påske
klem Tove

Tovepia sa...

Glasseggene var lekre! Så godt de ikke var gule;)
Råå hylle, den var bare så fin! Har selv lignende knekter på hyttehylla mi, og du hadde så koselig pynt der!

Kos deg i helga, vi blir hjemme til uti uka, men da skal det bli godt med en hyttetur!
Klem fra meg;)

Hulda sa...

Så stilig hylle du har laget! Hylleknektene stod i fin kontrast til drivveden som er hylla. Fint! Jeg har også kjøpt slike knekter, men de skal jeg bruke til noe annet lurt. ;)

Havfruen sa...

Hylla var knall!! Å de eggene? Helårspynt, de var lekker:)
Høres ut som huset er fyllt med kos og latter Randi, deilig:) Vi får unger og barnebarn her på onsdag og torsdag, gleder meg stort og Major får det travelt:)
Nyt kvelden, klem fra meg:)

Anne sa...

De rustne endene og jeg er solgt!! jammen er du inntatt i klubben du også ja Randi .-) Velkommen til de gales verden sier nå jeg, he he

Sinnsykt dårlig vær da, men jeg kledde på meg i dag, så tur ble det nok. Derfor kan jeg sitte i sofakroken nå og gasse meg med både det ene og det andre uten alt for dårlig samvittighet.

Ha en superduper lørdag kveld du også da snuppa, det høres ut som om det er gode dager på dine trakter også.

Anneklem

Synnøve sa...

Høres ut som du har fine dager sammen med dine:)
Hyllen er kjempefin med fine knekter.
Her er det eneste som er gult er 3kyllinger og påskeliljer ute på trappa.

Ha en fin påske:)
Klem Synnøve

Gry Offernes sa...

Aldeles nydelig pynt! Og den hyllen ble rå!!! Hva skal en med interiør-butikker når man kan lage slikt selv?!?!

Berit T sa...

Nydelig pyntet, du kan dette du!

Hver vår så er det jakt etter nye "hyller" som har kommet rekende inn i løpet av vinter. Og første leitetur pleier å være i påsken. Det gjelder om å være tidlig ute om en skal klare å skaffe seg slike skatter.

Ha en fin helg og en flott påske.

Som mine dager er sa...

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKK!
Randi, du har hengt opp ei slik hylle jeg har gått og leita og leita etter den siste måneden. Fant hylleknekter som ligner veldig på dine hos Bygger'n (av alle plasser). - Men selve hyllen må være rustikk har jeg sagt til min kjære. Og vi leter og leter ... Drivved er altså det perfekt resultat. Ikke bli fornærmet nå, men min hylle vil nok bli veldig lik din. Mener ikke å herme men i hodet mitt har jeg jo "sett" dette hyllen lenge ;-)

Jaja ... kan ikke annet enn å si at du har særdeles god smak. I tillegg til å være en dyktig fotograf.

Ha en fortreffelig kos påske min venn. Her blir det en fin blanding av hjemmepåske (fordi Ivar har B-vakt) og en tur til Drammen neste helg.

Klem Marit

ide-puffen sa...

Knallfin hylle. Helt etter min stil ja! Ha en fortsatt god lørdagskveld.

Randi

Fjordheim sa...

Herlig pynt hos deg.
Det ble en flott hylle.
Ønsker deg ei riktig så god påskehelg :)

organic-lizzi sa...

Høres da hyggelig ut at huset fylles til laaaange samtaler og måltider:-)...(tror jeg må få mine ut av huset før den følelsen kan komme skikkelig liksom....)
Herlig du har har pynta rundt deg... Hyllen var suuuperfiiin!! Tenk å finne en sånn skatt i fjæra da..:-)
Suuuperdeilig dag & Stoor klem Randi

Marie sa...

Så koseleg du har pynta. Eg likte hylla di veldig godt eg også, du er veldig kreativ og flink til å få det fint rundt deg :)

Javisst er det kjekt når dei unge tar turen heimom og fyller huset med liv :) Her hos oss kjem eine dottera onsdag eller torsdag og sonen og kjærasten kjem på dagsbesøk ein av påskedagane :)

God påske :)

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Flott hylle må jeg si!
Og de lekkre glasseggene, vakkert:)
Riktig god påske til deg og dine!

Anonym sa...

Nydelig, Randi - du har denne landstilsansen du også, ja - til gangs! Så fint stæshet med så fin pynt - jag njuter! Klem på deg**

Mona Villa Vårfrubakken sa...

Så flink du er til å pynte..
Den hylla gav meg en ide som jeg nok skal prøve på hytta. Snøen må bare forsvinne slik at jeg kan lete etter litt drivved. Kos deg med alle dine,,

Dagrun sa...

Så fine de glasseggene var, skikkelig lekre! *vilha*

Jeg har pyntet egentlig ganske lite nå, men vi drar bort imorgen og da er det liksom ikke så mye vits.

Ha ei strålende påske!

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Flere som er ute å plukker med seg snadder ja :) Blir mye fint av det, lekker hylle. Mange flotte bilder i posten din.

Riktig god påske til deg og dine også Randi. :o)

Lisemoren sa...

Hyllen bel jo herlig. Flotte hylleknekter også. Lekker pynt. KOs deg med ungdommen.

Fortsatt god påske

Klem fra Lisemoren

Torilpia sa...

Heisann - koselig innlegg :o)

Er innom som snarest for å ønske deg ei riktig god påske - jeg kommer sterkere tilbake etter påske :o)

Stor klem fra meg :o)

Albertines verden sa...

Hei Randi. Ville bare ønske deg en riktig god påske. Nyt våren og noen deilige fridager! Albertine
Vakker hylle, forresten!

Smilyvero sa...

Oi, så mange fine bilder jeg har gått glipp av i tiden uten nett :)

Nå er det ikke lenge igjen til besøket kommer, gleder meg :-)
Selv om jeg skal jobbe :P Men,men...4 rød-dager i en smell, da blir det pæææng :)))

Klæm

h.espe sa...

Hei Randi!
Sååå flott hylle du har fått laget deg av drivved - kjempestilig!! Nydelig påskepyntet har du også. Er som deg, og er ikke så glad i å pynte med gult, så dette synes jeg var skikkelig lekkert!!!

Titter innom deg for å ønske deg en riktig god påske! Selv er jeg nå på plass i Nordfjord, og i dag flytter jeg til seters :o) Gleder meg virkelig til noen dager på hytten. Påskeværet er som det bruker, en herlig blanding av sol, snø og regn - kunne med andre ord vært bedre, men man får ta det man får ..;o)

Strålende påskedager til deg!

Stor klem fra Hildegunn

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails