onsdag 10. juni 2009

LITT OM MEG……

La Meme

Jeg har blitt utfordret av LINDA og tar den på strak arm..nesten.:-))

meme

- Hva er du opptatt av for tiden?

Helse,trim,foto, barna

- Hva har du på deg i dag?

Bergansbukse og ei grå T.shilrt…og her snakker vi favortittplagg

- Hva skal du spise til middag?

vi spiste pannekaker med flesk

- Hva vil du gjerne lære deg?

Mer om foto og  psyken vår…kontraster ja.hihihi

- Hva hører du på akkurat nå?

Min mann som sitter og spiser mat

- Hva er ditt favorittvær?

sol og sommer

DSC_0269

- Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå?

At jeg får det stillingen jeg går i i dag fast!!

- Hva synes du om den personen som tagget deg?

LINDA har jeg møtt to ganger. Hun har en super blogg og lager så mye flott..har mange gode ideer…..også hun er så søt og hyggelig!!

- Hvis du kunne fått et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden – hvor skulle det ha vært?

HER!!

- Hva ville du gjerne hatt akkurat nå?

Nok penger…

- Hva ville du gjerne blitt kvitt?

Noen kilo..*sukk*

- Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dratt?

Til en Gresk øy, der jeg kunne fått opplevd det genuine greske miljøet

- Hvilket språk ville du lære?

Gresk…seff.:-)

- Hva ser du etter i en venn?

Ærlig, åpen,humor

- Hvem vil du gjerne møte?

Huff…det var verre

- Hva slags musikk liker du?

Queen..ellers alt mulig

- Hva er favorittplagget i klesskapet ditt?

Bergansbuksa

- Hva er drømmejobben?

Den jeg har pr i dag!!

- Har du noen favorittmodeller?

Nei

- Hvis du hadde hatt 1000 kroner nå, hva ville du brukt det på?

Foto;-)

- Beskriv stilen din?

Røff,ledig, minst mulig dilldall:-) men i huste diller og daller jeg:-))

Wallpaper1

- Hva var det siste motebladet du leste?

Det leser jeg ikke

- Den siste CD’en du kjøpte?

Oi, nei det husker jeg ikke

- Hva hørte du på da du ble tagget?

P4

- Hva vil du akkurat nå?

Ut og gå tur

DSC_0248

Utfordringen vil jeg gi videre til disse damene om de vil og har lyst.

MAJOROGMEG

EVAS LILLE VERDEN

 

og

HVERDAGSPRAT

17 kommentarer:

liven sa...

morsomt å lese om deg:o)
Og som alltid nydelige bilder Randi:o)

ha en fin onsdagskveld....i dag skal jeg på trening!!!!!!!!!

Fjordheim sa...

Så koselig det var da å lese svarene dine på dette.
Det var joogså ledsaget av noen flotte bilder.
Likte veldig godt det siste.
Ha en riktig god kveld :)

Lisas hjem og skatter sa...

utrolig vakre bilder du legger ut :) og koselig blogg du har!!!

Ser at du ønsker å lære deg gresk - vi reiser til kreta 4 juli og vi gleder oss helt vilt til det :)

Artig å lese meme'n din :) hvor kommer du fra? så at du kom fra N-Trøndelag :) jeg er selv fra Levanger!

ha en superfin kveld videre :)

Anonym sa...

Har tatt den jeg også nå, Randi. Synes sånt er gøy, jeg - blir enda bedre kjent, og det er no bare trivelig, ja!

Som mine dager er sa...

Flotte svar og et nydelig bilde avsluttningsvis.

Klem fra Marit

Havfruen sa...

Gøy å lese Randi...blir jo bedre kjent:) Jeg skal ta den!!
Supre bilder som vanlig:)
Klem:)

Mitt hvite hus sa...

Så moro å lese litt om deg... Og bildene dine er bare så fien =)
Nyt kvelden
Klem Kerstin

Hulda sa...

Beundrer den fine uteplassen din. Så flott med den leveggen, slikt liker jeg. :)

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Gøy utfordring:)
Her har dagens trim bestått i plenklipping..i kupert terreng..puhhh..
Ha en flott kveld!!

Charlotte - FO² sa...

Kjekt å lese om deg :) Flotte bilder du har lagt ut mellom teksten også :)

Synnøve sa...

Så morsomt og lese svarene dine. Lurer på om du jobber i helsevesnet du også.etter svaret du ga om at du ønsker fast stilling:) Kjenner meg igjen der.

Flotte bilder som alltid:))

har plantet i vinkurven min jeg også:)

Jannicke sa...

Det siste bildet var fantastisk!!
Kjekt å lese om deg!!!
Klem J

Bestefars Verksted. sa...

Hei ! Og takk for gode ord,fra deg :) Har kost meg lenge her inne nå...du er så flink med kameraet....en fryd å se ! Koselig uteplass dere har,der kunne jeg trivdes :) Du spør hvor jeg har kjøpt mitt kutteutstyr,og allt jeg bruker kommer fra Binders. Ikke at jeg har mye.....men den kutteren er veldig bra,og sparer meg for mye klipping. Men den kutter jo bare rette kanter,da......så allt som har rundede hjørner,må jeg enda klippe...og da tar det fort litt tid :) For å sverte,bruker jeg Distress Ink,og fargen på den heter Vintage Photo. Så løp og kjøp...... Kos deg videre,og ha en fin dag imorgen :) Klem fra meg.

Evami sa...

SÅ artig å lese mer om deg:) Og utfordinga tar jeg,i kveld tror jeg.Lit thektiske dager har det vært,men det roer seg snart:) Og bildene dine er flotte som vanlig:)
Ha en strålende dag:) Klem Eva

Anne sa...

Morsom lesing da Randi!!

Unknown sa...

I love the landscape images in this post, but that doesn't mean the glassware images are not good, they are cool.

FO - 2 sa...

Koselig og morsomt å lese om deg.
Fint illustrert! :)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails